28 Mayıs 2016 Cumartesi

GÜNCEL İPTV KODLARI,LİNKLERİ

19 yorum :


19 yorum :

  1. cok tesekkurler fakat linklerin cogu patlamis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık sık güncellenecek diyorsun,nasıl güncel yapan İLETİŞİM de; BİZLERE FACEBOOK SAYFAMIZDAN,GOOGLE VE YOUTUBE HESABIMIZDAN ULAŞABİLİRSİNİZ.
      tıkladım > Üzgünüz, bu içeriğe şu anda ulaşılamıyor < demekte.byahmet artık nasıl iletişim kuracayız KODİ v.s hakkında bilgi nerden alacaz senden

      Sil
  2. selamün aleyküm bana bi ulaşırmısın seni bulamıyorum facede,ne oldu bir şey yok dimi,bulamayınca buraya da ( https://goo.gl/3M1HEd ) sordum daha cevap vermedin. facedeki adınla özelden cevaplarmısın ahmet usta. (gerçi özelden mesaj atacaktım sana, orası da yok kapalı,başkasımı alıp kapattımı ../ ayrıca sayfan https://www.facebook.com/simpletvipvertmpkodlari/ ulaşılmıyor..? ve ne grup genel ve grubun gizli olanında yoksun. NERDEN ULAŞACAM SANA.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SORUN YOK.HACKLENME FALAN DA YOK.BEN O İŞLERİ BRAKTIM.FACEBOOK SAYFASINI VE PROFİLİMİ KAPADIM.GRUPLAR SİZİN OLSUN.

      Sil
  3. Güncel iptv burdan alıp kodi içine atılırmı ahmet usta (normal kanal için)

    YanıtlaSil
  4. ben güncel listeyi indiremiyorum daha dogrusu hangi linke tıklasam popup banner acılıyor birşey indiremiyom bana direk listeyi indirebilecegim link yazarmısınız buraya
    şimdiden teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  5. ahmet usta tv8 patlamis yeni m3u8 link varmi acaba ? :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. merhaba Ahmet usta guncelleme yapacakmisin bekliyoruz dort gozle birde halktv eklersen memnunolurum

    YanıtlaSil
  8. merhaba ahmet usta kanalari nezaman gunceliyeceksiniz valla 3 4 tane kanala ttek bakabiliyoruz nerdeyse guncelesen sevinirz ustan eywallah yinede

    YanıtlaSil
  9. guncellemeler icin Tesekkurler

    YanıtlaSil
  10. Bugün İçin Beinsport 1 iptv Kodu Varmı Acaba Ve Maç Başlayınca Kapanmayan :)

    YanıtlaSil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *