22 Nisan 2016 Cuma

KODİ TV DE SPORTSDEVİL EKLENTİSİ KURULUMU NASIL YAPILIR

12 yorum :
SportsDevil eklentisi bir Kodi eklentisidir.Bu eklentiyle dünyadaki bir çok maçı izleyebilirsiniz.Bir çok maç sitesinin modülü yer almaktadır.Maç zamanı eklentiye giriş yaparak maçları izleyebilirsiniz.Öncelikle Kodi TV programı hakkında bilginiz yoksa
ya da henüz kurulumunu yapmadıysanız buradan kurulumu gerçekleştirebilirsiniz.Hem videolu hemde fotoğraflı anlatım mevcuttur.

Bilgisayar için:
Kodi Tv Kurulumu
Mobil için:
Mobil kurulum
Bu eklentinin kurulumu çok basittir daha doğrusu biz en kolay yoldan kurulumu sizlere göstereceğiz.
Kurulum için SportsDevil zip dosyasını indirmeniz gerekiyor.
Buradan indirebilirsiniz.
Link:TIKLA

Gerekli olan SportsDevil zip dosyasını indirdikten sonra Kodi programını açın ve ''SİSTEM>EKLENTİLER'' yolunu izleyin.Oradan ''Zip Dosyasından Yükle'' seçeneğine tıklayın ve bu indirdiğiniz SportsDevil zip dosyasını bulup seçin.

Kurulum bu kadar basittir.Artık yapmanız gereken tek şey ''VİDEOLAR'' bölümüne oradan Video eklentilerine tıklamanız yeterlidir.gördüğünüz gibi SportsDevil etkin oldu.Artık tıklayıp maçları izleyebilirsiniz
DİKKAT!
Bu arada bu programın bizimle hiç bir alakası yoktur.Sorumluluk kabul etmiyoruz.
VİDEOLU ANLATIM
NOT:VİDEO GÖRÜNMÜYORSA BURADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ.
TIKLA İZLE

12 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. eklentide bazı siteler güncellenmemiş olabilir.yakında düzeltirler.

      Sil
    2. her şeyi denedim tam 8 saattir uğraşıyorum ama bu hatadan kurtulamadım sistemim 32 bit ondan mı anlamadım sorun nedir arkadaş

      Sil
    3. kardeş ben denedim bende de sıkıntı çıktı sorun sende değil.genel bir sıkıntısı var.

      Sil
  2. hocam kanallar yüklendi fakat yayin açmıyor zip dosyasi yuklendiginde rar dosyasiyla beraber mi açacağız yoksa ilk indirdiğimiz gibi mi

    YanıtlaSil
  3. GRUBUNU GERİ AL byahmet;
    https://www.facebook.com/simpletvipvertmpkodlari/ << BURAYA GİRİLMİYOR USTA. birde adına olanda yok,genel grupta beklenmektesin.tabi özelde de .. NERDESİN YANIT VER,sayfa grubuna dön.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ARTIK O İŞLERLE İLGİLENMİYORUM SİZ KAFANIZA GÖRE TAKILIN GRUPLAR SİZİN OLSUN.BİRBİRİNİZE YARDIMCI OLURSUNUZ.

      Sil
  4. GRUBUNU GERİ AL byahmet;
    Tekrar merhaba BYAhmet usta,bıraktıysan kodi'deki otomatik kanalların ve andorid uygulaman ne olacak bunun için nerden iletişim kuracağız seninle ??

    YanıtlaSil
  5. hocam ben kodide eklenti yapmak istiyorum nasıl yapabilirim yardımcı olursanız sevinirm..

    YanıtlaSil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *