1 Mart 2016 Salı

VLC MEDİA PLAYERDE İPTV KODU VE M3U KANAL LİSTESİ NASIL AÇILIR.

8 yorum :
Bu makalemizde sizlere VLC Media Player programında iptv kodu ve iptv kanal lstesi açmayı göstereceğiz.VLC Media Playerde iptv kodu açmak çok zor bir şey değil fakat VLC Media Player programını daha önce kullanmayanlar veya VLC Media Player hakkında çok az bilgisi olanlar için anlatacağım.

VLC Media Player programını bu linkten indirip kurun.
link:http://www.videolan.org/vlc
İPTV Kodu Açma:
Kurulumu yaptıktan sonra programı açın.ve sol üst köşede ''Ortam'' sekmesine tıklayın.Oradan ''Ağ Akışını Açın'' seçeneğine girin.Açmak istediğiniz iptv kodunu yazın ya da kopyala-yapıştır yapın.Sonra ''oynatın'' seçeneğine tıklayın.Daha hızlı açmak için ise direk programı açın ve CTRL+V tuşlarına aynı anda basın ardından İPTV kodunuzu yapıştırın.

İPTV Kanal Listesi Açma:
Eğer listeniz m3u listesi ise direk listeye sağ tılayın ''Birlikte aç'' seçeneğine tıklayın oradan VLC Media Player programını bulup seçin.Kanal listeniz not defteri(txt) şeklinde ise VLC Media Player programını açın ve en alttan oynatma listesi butonuna tıklayın.Sonra not defteri şeklindeki kanal listenizi VLC Media Player programına sürükleyin.
VİDEOLU ANLATIM

8 yorum :

  1. Paylasiminiz icin tesekkürler PC de sorunsuz calisti benim sorum bu yapilan islemlerin aynisini Android sistemde de yapabilirmiyiz cep telefonlari, tablet ve Android TV lerde ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AYNI İŞLEMLERİ YAPABİLİRSİNİZ.SORUN ÇIKACAĞINI ZANNETMEM.

      Sil
  2. Vlc player a androidte nasıl kanal listesi yükleriz. Baya karistirdim bulamadım.

    YanıtlaSil
  3. Vlc player a androidte nasıl kanal listesi yükleriz. Baya karistirdim bulamadım.

    YanıtlaSil
  4. merhabalar pekı kendı kendıne kanal degıstırmesını nasıl engellerız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tekrarla butonu ile.butondan 1 olacak şekilde ayarlar iseniz sorununuz ortadan kalkacaktır

      Sil
    2. Bende de aynı sorun var m3u kanal listesi açıyorum fakat kanallar kendi kendine değişiyor dediğinizi tam anlamadım bunu nasıl engelleyebilirim?

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *