1 Mart 2016 Salı

KODİ(XBMC)DE TV BÖLÜMÜNE M3U URL LİNK NASIL EKLENİR

30 yorum :
Arkadaşlar geçenlerde bir makalemizde Kodi tv de TV bölümüne yerel kanal listesi eklemeyi göstermiştik.Bu makalemizde ise yerel kanal listesi yerine m3u url link eklemeyi göstereceğim.Kodi tvyi açın sonra sistem> eklentiler bölümüne girin.Oradan eklentilerim sekmesine tıklayın.
PVR İSTEMCİLERİ bölümüne girin açın.Sonra oradan PVR IPTV SİMPLE CLİENT eklentisine tıklayın.YAPILANDIR bölümüne girin.Oradan konum bölümünü UZAK YOL yapın.Bir alt satıra m3u kodunu girin.Eğer sizde m3u linki yoksa biz size hazırlamış olduğumuz bir tane verelim.
M3U URL LİNK:İlk m3u url link logoludur,diğeri logosuzdur.
LİNK1:http://www.weebly.com/uploads/7/8/3/1/78318088/byahmet-logolu.m3u
Link2:http://www.weebly.com/uploads/5/4/6/2/54622805/1byahmet.m3u
Sonra tamam deyin.PVR IPTV SİMPLE CLİENT eklentisini etkinleştirin.Kodi tv yi kapatın tekrar açın.Gördüğünüz gibi m3u url linki eklemiş olduk.
VİDEOLU ANLATIM
NOT:VİDEO GÖRÜNMÜYORSA BURADAN İZLEYEBİLİRSİNİZ.
TIKLA İZLE

30 yorum :

  1. cok yardimci oluyorsunuz
    Ve aleyküm selam kardes

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah kardeşim.elimden geldiğince sizlere yardım etmeye devam edeceğim.

      Sil
  2. Sayenizde Kodi hakkinda butun gerekli bilgilere sahip oldum. Emekleriniz icin cok tesekkurler.

    YanıtlaSil
  3. Selamin aleyküm verdiginiz Link icin tesekkürler ellerinize saglik güzel bir sunum yanliz bir ricam olacak bu a haber kannalari bende calismiyor sadece bende mi öyle acaba ? cevab icin simdiden tesekkürler

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Abi lig TV kodları atın

    YanıtlaSil
  6. Cevab'in icin tesekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. tesekkür ederim iyi günler

    YanıtlaSil
  8. eyvallah Kardeşim Allah Razı olsun

    YanıtlaSil
  9. bu sekilde m3u listesini atarsak, siz devamli uzaktan ayni linkten guncelleme yapiyormusunuz ? yani 1 kerelik islemle devamli update /guncel olarak kanallari takip edebiliyormuyuz ?

    YanıtlaSil
  10. bir cogu calismiyor zaten. 84 tane kanaldan 30 u error veriyor.
    guncellersenjz harika olurdu

    YanıtlaSil
  11. baska calisan URL nereden nasil bulabiliriz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yenisi paylaşıldı.güncel kanal listesi sekmesine bakın.

      Sil
  12. İLETİŞİM bölümdende yazan face sayfana ULAŞILMIYOR HACKLENMİŞ GALİBA ?? sayfanın aynı adla kapalı grubu da hacklenmiş,yiğitcan geri almış > https://goo.gl/28h5Db SİMPLE TV İPTV VE RTMP KODLARI (GENEL) < bunun şimdiki ismi simple TV,geri vermek için seni beklemekte byahmet,facedeki ahmet bulut adın da hacklendimi ulaşılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hacklenme falan yok ortada.artık o işlerle uğraşmıyorum.facebook sayfasını sildim.gruplardan çıktım.Facebook profilimi de sildim.gruplar sizin olsun.

      Sil
  13. Bende m3u dosyası var bunun urls nedir nasıl bulurum yardım edebilirmisiniz lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. facebook sayfamıza mesaj atın ben size yardımcı olurum

      Sil
  14. Spor kanalları kimde var arkadaşlar lig TV falan

    YanıtlaSil
  15. Hocam ben bu olayı uydu cihazındaki kodiden yapmak istiyorum. oradada PVR istemcileri yok ne yapabilirim.

    YanıtlaSil
  16. bütün kanallarının olduğu toplu bir listen var mı? vardır da hangisi :)
    bir de ben klasörden text dosyası şeklinde ekleyince tv kısmı hiç çıkmıyor.nerde hata yapıyor olabilirim ?

    YanıtlaSil
  17. merhabalar. ikinci bir m3u linkini nasıl eklerim.teşekkürler

    YanıtlaSil
  18. allah razı olsun sizde çalışıyonnuz bize link vermek için saolun

    YanıtlaSil
  19. kodiyi kurdum tv sekmesi hepsini kurdum ama sonra tv sekmesi kayboldu programı kaldırıp tekrar kurup aynı işlemleri yaptığımda tv sekmesi çıkmıyor artık ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  20. TBMM TV yi ekler misiniz acaba

    YanıtlaSil
  21. Sayin Hemserim,

    yukardaki link icerisindeki .m3u8 listest calismiyor yada esgimis. 2017 icin bir liste cikarabilirmisiniz veya nerden bulabiliriz?

    YanıtlaSil
  22. yeni liste nerde bulabilirim lig tv mig tv istemiyorum bi kac ulusal kanal ciksin yeter

    YanıtlaSil

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *